Dag 4

24 november 2015 - River Kwai Floatel, Thailand

Vandaag houden wij een dagje rust. Wij konden mee naar een waterval maar hebben gekozen voor een dagje rust. Echter hadden we te lang geslapen waardoor we het ontbijt gemist hadden. Wij zitten helemaal afgelegen dus dat was even lastig. Onze reisleider vertelde dat het een kilometer lopen was naar de supermarkt. Nou nee dus. In de volle zon zijn we gaan lopen. Erg mooie natuur. Alle Thaise mensen keken wel een beetje vreemd waarom wij zo eind langs de weg aan het lopen waren.  Na een lange weg kwam er een vrouwtje naar buiten waar wij naartoe gingen. Tja naar de seven eleven. Ze probeerde te vertellen dat het heel ver lopen was en we beter een stukje terug en naar links konden lopen. En idd! Daar vonden we dan eindelijk een supermarkt... Er was nog precies 1 broodje over haha. Die hebben wij genomen en meteen wat te drinken gehaald en chipjes. Toen moesten we weer terug lopen. Er stopte op een gegeven moment een bus om te vragen waar wij heen gingen. Ze namen ons mee en brachten ons naar het hotel terug. Wat lief en fijn. Wij zijn lekker gaan zwemmen en hebben bij het zwembad een soepje gegeten. Erg toevallig. Er zitten twee Belgische mensen die opa en oma zijn van een Phillepijns kindje. Allemaal foto's en filmpjes gezien. Wat schattig.

Wij gaan weer even verder chillen. :-)

1. Arienne:
    24 november 2015
    Wat een mooie verhalen volgens mij zijn jullie echt aan het genieten. Wat fijn dat iedereen zo behulpzaam is. Hoe gaat het met de vinger van je moeder? Geniet nog van jullie bijzondere reis x
  2. Deb:
    Een rustdag....Lekker toch.
    Even bijkomen van al het moois wat jullie al gezien en meegemaakt hebben.
    En wat lief dat jullie een lift kregen.
    Leuk dat je ons mee laat genieten van wat jullie meemaken.
    Liefs Deb
  3. Bers:
    24 november 2015
    Ik zie het wel, jullie genieten er optimaal van, ga zo door, dit is een land met zulke aardige mensen, dat je daar later nog met heel veel plezier op terugkijkt, dus GENIETEN!!!
  4. Mariël:
    24 november 2015
    Wat een mooie verhalen! En wat een bijzonder land met lieve mensen! Erg fijn te lezen dat jullie zo genieten! Dikke kus
  5. Renske:
    24 november 2015
    Wat een mooie verhalen! En wat hebben jullie in die paar dagen dan al gezien, gedaan en meegegemaakt he! Zo te leven geniet jullie met volle teugen!!

Heel veel plezier weer de komende dagen!
  6. Alfred:
    24 november 2015
    Leuke verhalen zeg en hopelijk gaat het goed met ma d'r vinger. En eet smakelijk bij het avondeten! (raar om te zeggen terwijl het hier net lunch is ; ) )
  7. Marieke:
    24 november 2015
    Lekker een rust dagje, lekker chille in de zon en aan het zwembad..
    slaap lekker dadelijk xxx
  8. Rieky:
    24 november 2015
    Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. De brug over de Kwai lijkt me zeer indrukwekkend. Er is daar veel gebeurd. Succes met de verwonding van Carla. Hoop dat ze er niet te veel last van heeft. Gr.en tot horens.
  9. Sanne:
    24 november 2015
    Blijkbaar hadden jullie de rust wel even nodig, als je zelfs het ontbijt laat schieten ;). Is ook niet verwonderlijk door al die indrukken die jullie al hebben op gedaan!
    Heel veel plezier nog de komende tijd!
  10. Nanda engelen:
    24 november 2015
    Wat een mooie verhalen, echt zo leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven!
    kunnen jullie het allemaal wel beseffen wat jullie allemaal zien en meemaken?
    fijn dat jullie zo genieten!
    veel plezier nog xx