Naar Nederland

17 februari 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Vanmorgen vroeg opgestaan om alle laatste spulletjes in te pakken. Ons laatste ontbijtje te nuttigen bij de fam, Pramote en afscheid genomen van de familie. Meneer Pramote bracht ons weg naar het vliegveld en hielp ons mee met het inchecken. Daarna door naar de douna. Daar werden we eruit gehaald en moesten we mee naar de immigratie balie. Allerlei vragen en een hoop in het thais gepraat en toen alle stempels en konden wij door. Op naar het vliegveld. Adisorn wilde in eerste instantie zijn gordel niet omdoen en werd hierdoor boos omdat wij dit wel wilde. Hierdoor werd hij moe en viel hij in slaap. Dus van het opstijgen heeft hij niks meegekregen. De rest van de vlucht ging heel goed. Hij vond het leuk dat hij een eigen bakje met eten kreeg. Dat er drinken gebracht werd. Hij heeft op het schermpje veel plezier gehad met een tekenprogramma. Hij heeft af en toe ook wat geslapen. Met het dalen hebben we hem goed kunnen afleiden. Daarna moesten we nog tien minuten taxieen. Daarna even opgefrist en Adisorn zijn mooie hollandse trui aangedaan. Wat een knapperd. Toen mijn telefoon aangezet en wat een hoop berichten al van zenuwachtige familieleden en vrienden die ons kwamen ontvangen. Vol zenuwen liepen wij naar onze bagage en achter de ruiten zagen wij al onze lieve familie en vrienden al. Wat een ontvangst voor Adisorn. Wat komt hij in een liefdevolle omgeving terecht. Niet alleen bij ons maar wat zijn er veel mensen voor hem en deze mensen zullen er ook altijd voor hem zijn. Heel belangrijk en fijn.