Laatste dagen

5 december 2015 - Beuningen, Nederland

woensdagavond zijn wij met de groep uitgebreid Thais gaan eten. Er kwamen allemaal  verschillende gerechten op tafel. Ook heerlijke vegetarische gerechten. Jummie.

Daarna met een aantal mensen van de groep een cocktail gedronken en gedanst in het zand op het strand. Hoe mooi is dat! Heerlijk.

De volgende ochtend al vroeg vertrokken met de boot naar Bangkok. Wat was het druk in Bangkok. Alle voorbereidingen werden al getroffen voor de verjaardag van de Koning. Heel Bangkok liep vast. Wij konden met de bus ook niet bij het hotel komen. Het was voor het eerst dat we de koffers zelf moesten tillen en sjouwen. Bij elk hotel werd dit voor je gedaan en je hoefde echt niet te proberen ze te helpen want dan stuurde ze je gewoon weg. Arme mensen met mijn zware koffer :-)

Wij zijn meteen de stad in gegaan en hebben nog wat meegekregen van de feesteljjke voorbereidingen en generale repetitie voor de parade van vandaag. Heel Thailand liep geloof ik op straat met allemaal t shirtjes van de koning aan. Rik dacht nog overal te mogen filmen maar werd door een politieman vriendelijke verzocht weg te gaan. Oeps! Wat een happening. Gaaf om mee te maken. Daarna naar Kho San Road gegaan. Het blijft een leuke straat. Lekker gegeten en toen helaas de laatste avond nog even noodweer gehad. Het was ook erg benauwd geweest de gehele dag. Toen wij bij het hotel kwamen hadden twee mensen van onze groep nog vlaggetjes weten te scoren en hadden deze aan onze deur gehangen. Super leuk!

Spullen gepakt en de wekker gezet.

Vrijdagochtend vertrokken naar het vliegveld waar helaas mijn WiFi het niet deed anders had ik al eerder geschreven. Twee pillen ingenomen en het vliegtuig weer in. Het ging prima deze keer. Maar 12 uur blijft lang. Er kwam geen eind aan. Ze hadden wel leuke films en leuke Nederlande muziek! ;-)

Wij kwamen om 18:20 aan. Koffers gepakt, afscheid genomen van de groep en op zoek naar Alfred. Wat aan verassing: Alfred was niet alleen! Marieke, de kids en Marleen waren er ook bij met mooie tekeningen. Wat leuk! En wat kwam meteen dat gevoel voor de volgende aankomst omhoog! Hoe mooi en speciaal gaat dat worden!

Even wat gegeten en in de auto al in slaap gevallen. Bij thuiskomst hingen er ballonnen en mooie bloemen op tafel. Toch fijn om weer in je eigen huisje te zijn. Jorissa was nog een beetje boos op ons en richtte zich alleen op Marleen.

Nu even omschakelen en bijkomen van onze geweldige reis in Thailand. Wij zijn helemaal verkocht aan het land en aan de mensen. Het was een mooie en bijzondere ervaring om met dit doel in Thaialand te zijn. Wij hebben hele mooie momenten beleefd. Een reis die ons voor altijd bij blijft! ❤️

Bedankt voor het lezen en de leuke reacties! Op naar de volgende reis!

Liefs van ons

1. Ria:
    5 december 2015
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Welkom thuis. Bedankt voor de mooie reisverhalen. Dit pakken ze jullie ook niet meer af. Jullie hebben weer meer mensen enthousiast gemaakt voor Thailand. Sudder nog maar een beetje na en kom weer een beetje bij in het koude Nederland. Tot snel, liefs...
  2. Edwin:
    5 december 2015
    Wat hebben jullie een onvergetelijke vakantie gehad. Het leek wel dat jullie een paar maanden weg zijn geweeest.

Hou dit gevoel vast.

Edwin & leonie
  3. Rieky:
    5 december 2015
    Ik hoop dat jullie een onvergetelijke vakantie gehad hebben. Ben wel blij dat jullie weer terug zijn.
  4. Marleen:
    5 december 2015
    Blij dat jullie weer veilig terug zijn! En wat was het leuk om jullie te verrassen op het vliegveld! Nu bijkomen en nagenieten! Dikke knuffel
  5. Alfred:
    6 december 2015
    Leuke verrassing he :). Was wel ff stressen om op tijd daar te zijn en we zijn ook superblij dat jullie weer terug zijn! Alvast generale repetitie voor de volgende keer aankomst gehad. Hopelijk duurt het niet te lang dat jullie weer die kant op mogen.
  6. Jarno:
    9 december 2015
    Wat een leuke reisverhalen hebben jullie geschreven! Heerlijk om het land op deze manier beter te leren kennen!

De volgende keer wordt het nog meer genieten!

Jarno en Petra