Dagje zwemmen

14 februari 2018 - Hua Hin, Thailand

Adsiron heeft de hele nacht geslapen. Zo fijn voor hem. Vanmorgen fotoś zitten kijken van hem. Dat vind hij erg leuk. Vooral de fotoś van hem met papa. Wij hebben ontbeten. Weer boterhammetje met ham. Daarna is Adisorn weer met papa mee gaan spelen in de speelzaal. Daarna zijn we met zijn drieen naar de amazon gelopen om koffie te drinken. Dit keer ging dat heel goed. Geen gekkigheid. Er zat een speeltuintje bij dus even buiten gespeeld maar het was erg warm. Daarna weer terug gelopen. Lekker fruit gegeten samen en daarna zijn we naar de zee gegaan. Tussen de middag lekker gegeten. Adisorn is een goede eter. Hij probeert alles. Lekker gaan slapen zonder problemen en vanmiddag naar het zwembad geweest. Helemaal los is hij gekomen. Van de glijbaan. Door de tunnels. Als het maar gek gaat dan lacht hij zich kapot. Op de kamer gespeeld en papa is eten gaan halen. Lekker rijst met kip en voor mama spaghetti en papa pizza. Na het eten nog gespeeld en met oma en tante en isa en evi gebeld en daarna lekker in de douche gespeeld en naar bed.