rail way station

14 februari 2018 - Hua Hin, Thailand

Na een korte nacht en een hele vroege ochtend hebben wij even gespeeld en fotoś gekeken van Jorissa en de andere hondjes en Isa en Evi. Evi herkende hij meteen.Zo grappig. Hij vind haar naam wel lastig. Oma gaat heel goed haha. Papa is vanmorgen alleen met Adisorn naar de speelzaal gegaan. Lekker samen gespeeld. Daarna zijn we met de taxi naar het station van Hua- Hin gereden. Erg leuk en mooi om te zien. Je kon in een hele oude wagon en daar kon Adisorn ook spelen. Zo gezegd, zo gedaan. Daarna zijn we naar een coffee huisje gegaan wat erbij hoorde.  Er lagen veel spulletjes om te kopen. Adisorn zat overal aan en ik nam hem vast mee naar een tafeltje om te gaan zitten. Dit wilde hij niet. Hij ging op de grond liggen en stond weer op en wilde naar papa rennen zodat hij niet hoefde te gaan zitten. Ik heb hem opgepakt en terug meegenomen naar ons tafeltje. Hij begon te trappelen met zijn beentjes dus maar weer op de grond gezet en geen aandacht aangegeven. Hij heeft een tijdje op de grond gezeten en gelegen en kwam daarna weer gezellig wat drinken en een stukje cheesecake eten. Dit vond hij erg lekker. Daarna nog een puzzel gekocht en met de taxi weer terug naar ons resort. Even wat fruit gegeten en wat gedronken, de kleine kleutertjes gekeken en toen naar bed. Wat drie kwartier duurde omdat meneertje niet wilde slapen maar wel omviel van vermoeidheid. Na het slaapje wat hij toch echt wel nodig had zijn we naar de zee gweest. Lekker gespeeld en samen het water in geweest. Als Adisorn er genoeg van heeft dan wijst hij naar de weg waar we vandaan komen. Dan ruimen we de spulletjes op en dan gaan we. Dat gaat heel goed. Daarna zijn we nog even het zwembad in gegaan bij het resort. My Resort Hua Hin. Prachtig resort met mooie kamers en heerlijk eten wat we op de kamer laten bezorgen. Adisorn en wij zijn gek op de paid thai. Adisorn durfde of wilde vanavond niet slapen. Hij was wel heel erg moe. Dus toch maar volgehouden. Hij is daarna als een blok in slaap gevallen en heeft de hele nacht doorgeslapen.