Rondje Bangkok

2 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen een heerlijk onbijt gehad. Lekker gedoucht. Heerlijk hotel hoor. Wij zijn een rondje om het hotel gelopen. Leuke echte Thaise straatjes. Allemaal aan het koken op straat of spulletjes aan het verkopen. Overal ruikt het naar eten. Wij kwamen uit bij de Boedha van de pricipes. Zag er mooi uit. De stoepa stond in de stijgers. Leuk om dit allemaal weer te zien. Daarna aan het water een colaatje gedronken. Toen liepen het straatje door en kwamen wij een groot complex uit. Ook een tempel met pravhtige boeddhaś. De Bo wonniwet tempel. Heel bijzonder. Er werd een monnik geeerd. Er werden allemaal fotos van gemaakt en er was volop bewaking. Daar zaten wij dan. Prachtig om te zien. Daarna zijn we een cocosnoot gaan drinken. ś avonds een broodje gaan eten. Op het feest hadden wij een boek gekregen met allemaal lieve woorden en mooie creaties. Deze hebben we doorgenomen. Heel leuk. We wilden optijd gaan slapen maar hadden toch wel een jetleg en lagen klaarwakker in bed.