Tempels

3 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen weer ontbeten in het hotel. Het is een uitgebreid hotel. Wij zijn naar de brug (Rama de 8e) gelopen van Thailand. Dit was mooi. Op de terugweg zagen wij een bordje met een tempel over 300 meter. Even kijken dan. Jeetje weer een mega complex met verschillende gedeeltes en verschillende boeddha;s en ieder zijn eigen betekenis. De staande boeddha stond in de stijgers. Wij hebben hier een halve dag rond gelopen. Wij hebben kaarsjes aangestoken voor de mensen die wij missen(papa, opa en omaś)  maar ook voor het geluk voor in de toekomst. Voor ons als gezinnetje. Wat is het hier toch rustgevend en mooi. Daarna zijn wij in het hotel gaan zwemmen. Het zwembad bevond zich op het dak. Gaaf. Wij hebben een eekhoorntje gezien.

Na het zwemmen zijn wij naar khoa san road gegaan. Wij hebben hier rondgelopen en gegeten. Leuk om weer even te zijn. Zeker omdat we hier ook met mama zijn geweest. Daarna terug naar het hotel. Ik kreeg het even moeilijk maar heb toen een tijdje met Petra gebeld en voelde me daarna weer een stuk beter. Wij hebben nog even wat televisie gekeken en zijn gaan slapen.