Zaterdag

28 november 2015 - Chiang Mai, Thailand

Zaterdag 28
Vanmorgen met een busje (Thais) ander half uur de bergen in gereden om te beginnen aan de trekking. Wij begonnen meteen goed met een flink klim onhoog. Wij hadden een Thaise reisleider bij die zo af en toe iets vertelde over de natuur. Wij liepen langs watervallen en gingen over bizar smalle bruggetjes. Wat een avontuur. Super leuk! Erg mooie tocht.
Daarna gingen we lunchen. Het zou een simpele lunch zijn. Als vegetariër ben je toch een beetje angstig of je iets krijgt. Wij zaten weer op een prachtige plek. En wat een lekker eten! Heerlijk. Een soort aardappeltjes in een saus, rijst en vele groente. En als toetje een lekkere watermeloen. Toen gingen we met een vlot Raften over de rivier. Super gaaf. Drie kwartier op gezeten.
Daarna terug naar het hotel gegaan om op te  frissen en toen weer door naar de stad. Meteen een tuktuk genomen. Daar hebben we heerlijk pizza gegeten en daarna doorgegaan naar de Night Bazaar! Te leuk! :-) zoveel spullen. Wij hebben op een pleintje een cocktail gedronken waar ze heel veel foodtrucks hadden en live muziek. Daarna weer terug naar het hotel en gaan slapen.

1. Rieky:
    30 november 2015