Koh Samet

2 december 2015 - Koh Samet, Thailand

De dag van aankomst een beetje de omgeving verkent en s avonds heerlijk uit eten geweest bij een leuke Thai die ons zeer goed hielp. Heel leuk om te zien dat ze vanaf 16:00 de bedje omtoveren tot tafeltjes en daar zetten ze de borden met eten op, afgedekt en als je dan langs het water loopt kun je bij elke tentje kijken wat je wilt eten. Je kunt dat bord dan aanwijzen en dat word dat voor je gemaakt. Er werd een vuur voorstelling gehouden. WoW! Knap. Toen nog lekker aan de cocktails en naar bed.

Wij hebben gister eerst uitgeslapen en daarna met zijn drietjes lekker op het strand ontbeten. Daarna op pad gegaan om het eiland te ontdekken. Wij hebben een wandeling gemaakt van 4 uur met tussenpozen op mooie plekken. Daarna lekker geluncht op het water.

Toen voor het hotel op een bedje gelegen met de voetjes in de zee. Wat vervelend toch. Toen naar de Sunset gegaan. De ondergaande zon. Helaas niet in de zee gezakt maar wel super mooi. Daarna hebben we gedoucht en zijn wij uit eten gegaan. Bij ons resort. Die heet Tom Pizza :-) dus lekker pizza gegeten. Heerlijk. Overal verse ananas. Jummie.

Daarna allemaal hartstikke moe dus op tijd naar bed gegaan. Wij werden om 00:00 gewekt door noodweer. Het ging erop met het onweer. Maar heerlijk geslapen. De vermoeidheid/ ontspanning komt ineens op ons af.

Vandaag de dag gestart met Yoga op het strand. Dit gaf onze reisleider. Heel leuk op het strand. Helaas al om 07:30 anders werd het te warm. Daarna ontbeten en weer aan de wandel gegaan. Aangekomen op een rustig strandje een heerlijke verse kokosnoot gegeten samen met Mama. Rik leeft zich helemaal uit in de zee. Is er niet uit te krijgen. Wat zich wel vertaald in: open knieën, enkels enz door de keien in de zee.

Zo met de groep uit eten. Morgen met de speedboot weer naar Bangkok. Bah! Gaat snel nu!

1. Elise:
    2 december 2015
    Ik krijg ook steeds meer zin in deze reis! Geweldig, leuk om je reisverhaal te lezen!!
  2. Marleen:
    2 december 2015
    Leuk verhaal weer. Lekker nog even genieten want voor jullie het weten is het weer voorbij.. dikke knuffel van Jorissa en mii
  3. Mariël:
    2 december 2015
    Wat fijn dat jullie nu ook ontspanning vinden..heerlijk! En wat super dat jullie zo genieten.. wat gaat het hard zeg alweer bijna om :(geniet nog even ! Xxx
  4. Marieke:
    2 december 2015
    Wat leuk allemaal, lekker relax..
    genieten van de laatste dagen..xx
  5. Linda:
    2 december 2015
    Wat gaat het snel zeg. Geniet nog heerlijk van jullie laatste daagjes . Foto's zien er leuk en mooi uit . Lekker ontspannen nu . Xx
  6. Sanne:
    2 december 2015
    Telkens weer die cocktails de terugkeren in de verslagen ;). Daaruit blijkt in ieder geval dat jullie genieten!
    Je maakt me wel nieuwsgierig met al die gave verhalen! Geniet nog van de laatste dagen!
  7. Renske:
    2 december 2015
    Heerlijk even ontspannen na al die indrukken! Nog even genieten!!! X Renske en Bart
  8. Thea:
    2 december 2015
    Lekker relaxen heerlijk, geniet er nog van met z'n allen. XX Thea (en ook van Frans).
  9. Ria:
    3 december 2015
    Nog even genieten, het is snel gegaan. Waarschijnlijk zijn jullie al met de terugweg begonnen. Goede terugreis gewenst. X
  10. Nanda engelen:
    4 december 2015
    alweer jullie laatste dag, wat is het snel gegaan!
    wens jullie een gele fijne terug vlucht!!
    Liefs xx