Boardmeeting

7 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen stonden wij om 06:00 uur op omdat wij om 08:00 moesten vertrekken. Elke morgen krijgen wij een ontbijtje van mevrouw Pramote. Geroosterd brood met geballen eitjes en iets extra;s. zoals een worstje, bapou broodje, stokbroodje. Voor Adisorn maakt ze rijsterpap al probeert hij graag iets wat wij ook eten. Wij moesten in onze nette kleren verschijnen vandaag. Adisorn zag er ontzettend knap uit. Wij moesten een eindje rijden naar het adoptiecentrum en wij ontmoette de vrouw die Adisorn aan ons gematcht had. Adisorn had lang moeten wachten maar wij waren zijn desitny. Wij waren que achtergrond, verleden, uiterlijk de perfecte matcht voor dit prachige mannetje. Tijdens de board meeting moesten wij in gesprek met de directrice en andere mensen die allemaal vragen aan ons stelde en keken hoe het met Adisorn ging. Ze vroegen naar onze vakantie in 2015 en over het lange wachten. Verder waren ze verbaasd hoe erg Adisorn al op zijn gemak was. Hij kon papa en mama al meteen aanwijzen. Dan smelt je echt van binnen. Zo trots en verliefd ben je dan. Ze zagen dat het goed zat en we waren met tien minuten weer buiten. Ook weer gedaan. Daarna hebben we ons af laten zetten bij de tesco lotus. Een groot warenhuis waar je van alles kunt kopen en kunt eten. Adisorn heeft voor het eerst een croisantje op en hij vond het heerlijk. Ook de smoothie met aardbei en yoghurt vond hij erg lekker. We hebben nog wat t shirtjes voor hem gekocht en wat te spelen. Daarna zijn we terug naar huis gegaan en is Adisorn lekker gaan slapen. Hij heeft zijn slaapjes echt nog nodig. Na het slapen is hij lekker boven gaan spelen in het zwembadje op het dakteras. Heerlijk zeg. Wat is hij gek op water. ś avonds weer heerlijk gegeten en daarna gespeeld, in bad geweest en naar bed.