Nederlandse ambassade

8 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen konden wij uitslapen. Adsiron werd om 07:00 wakker. Wij hebben eerst even gespeeld en zijn toen gaan ontbijten. Adisorn eet graag met ons mee. Daarna zijn we boven in het badje gaan spelen en hebben wij wat fruit gehaald bij de 7eleven. Onderweg daar naartoe hebben we tijdje lang de kant gezeten om autos en bussen te kijken. Dit vind hij erg leuk. We hebben boven even een wasje gedraaid. Hier kon Adsiron uren naar kijken. Hij zag zijn onderbroekjes in de rondte gaan. En riep maar: oi, oi. Bij de Thaise ambassade moesten we best wel lang wachten maar gelukkig was het toet toet autotje weer mee. Hier is hij dol op. De liedjes die ze maken en de lichtjes die eruit komen. Super leuk. We moesten een handtekening zetten en onze gezichten laten zien. Daarna konden we weer gaan en nu worden alle papieren in orde gemaakt. Wij wilde weer naar de tesco lotus maar Adisorn viel in de auto al in slaap en zijn we toch maar naar huis gegaan. Eenmaal huis op bed gelegd en het duurde toch eventjes voordat hij weer in slaap viel. Wij hebben hem na ene uurtje weer wakker moeten maken omdat we ging eten. Na het eten lekker gespeeld, even met de bal boven gevoetbald totdat de bal over de railing viel, in bad, lezen en slapen. Adsiron begint mama al een beetje te testen en uit te proberen. Vooral met aan en uitkleden en naar bed gaan. Zal het een kleine deugeniet gaan worden?