Naar HuaHin

11 februari 2018 - Hua Hin, Thailand

Vanmorgen ontbeten en Adisorn weet precies waar onze kamer is. Hij wijst dan aan dat hij naar boven wilt. Een koffer gepakt en daar onze zwemgelegenheden in gedaan en de zoon en schoondochter en kleinkinderen van Meneer Pramote hebben ons weggebracht. Het was een lange rit. Adisorn is een paar keer in slaap gevallen. Super mooie resort. Wij hebben een appartement met een woonkamer, 3 slaapkamers. Eigen keuken, twee badkamers. Even onze spullen weg gezet en toen wij eerst gaan eten. Adisorn vind het lastig om bij zijn rijst te blijven als wij brood eten. Voor Adsiron was het erg verwarrend. Een andere omgeving, andere geuren, andere mensen, groter ruimte, ander speelgoed. Hij heeft vandaag twee keer moeten huilen en hierbij trappelde hij ook wat met zijn beentjes en armpjes. Het gaan slapen is moeilijk voor hem. Hij zit ook nog in de gewoontes van de week bij meneer Pramote. Zoals na het eten naar boven gaan. Ook hier wees hij meteen naar boven toen wij klaar waren met eten. Ook pakt hij steeds zijn schoentjes omdat hij denkt dat we weggaan. Adisorn probeert ons ook steeds meer uit. Voor papa heeft hij nog wel ontzag. Ook wel sneu maar hij is geen mannen gewend. Als papa zegt dat Adisorn moet gaan slapen dan neemt hij dit wel aan. Met het douchen vanavond heeft Adisorn mama ingesmeerd met douchegel. Super lief contact. In zijn slaap hoor je dat Adisorn heel veel aan het verwerken is. Het is jammer dat we op al het papierwerk moeten wachten want al die veranderingen zijn niks voor Adisorn.