Met water spelen

11 februari 2018 - Hua Hin, Thailand

Vanmorgen werd Adisorn om 6 uur wakker en kwam kijken waar wij waren. Even gespeeld en toen zijn we gaan ontbijten. Lekker geroosterd boterhammetje met ham. Daarna zijn we even naar de zee gelopen om te kijken hoe hij dit vond. Eerst even afwachtend en kijk wat wij doen. Toen hij zag dat wij door het water heen renden wilde hij dit ook doen en vond hij het heel erg leuk. Daarna zijn we naar een groot warenhuis gegaan om wat broekjes bij de kopen omdat die wij bij hebben allemaal te groot zijn. Adsiron ging in de winkel de grenzen opzoeken en belanden hierdoor even op de grond. Wij hebben dit maar even zo gelaten. We hebben meteen boodschappen gedaan voor wat daagjes en zijn daarna weer terug gegaan naar ons resort. Even een croisantje gegeten en toen hebben wij Adisorn naar bed gebracht wat met veel moeite ging. Hij was zichzelf overstuur aan het helpen omdat hij niet wilde slapen. Uiteindelijk viel hij toch in slaap. Voor de avond hadden wij een kinderbedje gevraagd bij de receptie. Misschien dat dit meer vieligheid bied. Na het middagdutje zijn wij naar het zwembad gegaan. Rik had een grote opblaasauto gekocht waar hij lekker in kon zitten. Adisorn keek zijn ogen uit. Hij was heel rustig in het water en keek vooral wat alle andere kindjes deden. Hij vond het erg leuk. Hij is ook al met papa van de glijbaan geweest. Daarna terug naar de kamer. Lekker paid thai besteld en heerlijk gegeten. Nog even gespeeld en gedoucht en toen zonder problemen naar bed.