naar zee

12 februari 2018 - Hua Hin, Thailand

Adisorn had lekker geslapen in zijn bedje. Vanmorgen lekker ontbeten en gespeeld en toen zijn we naar de amazon gelopen om daar even koffie te gaan drinken. Ook toen ging Adisorn weer even uitproberen en ging kort op de grond liggen. Daarna gezellig wat cocosmelk gedronken en een macron op. Daarna weer verder gelopen. Het lopen gaat steeds beter. Hij krijgt steeds meer kracht in zijn benen. Even naar de winkel geweest en kleurtjes gekocht met potloden. Hij vind het leuk om te kleuren. Dit hadden we ook op de eerste dag gedaan en hij ging meteen weer handjes maken. Even middag gegeten en toen ging Adisorn even slapen. Na het slapen zijn we naar de zee gegaan. Hij vind het geweldig om met zijn emmertje en zandspeeltjes te spelen. Erg leuk. Ook de golven in de zee vind hij leuk. Het zoute water vind hij iets minder fijn. Samen met mama een kokosnoot gedronken op het strand. Genieten! Zo leuk. ś avonds is Rik eten gaan halen en was mama alleen met adisorn. Hij vond dit prima. Samen gespeeld en gwacht tot papa terug kwam. Lekker gegeten. Na het eten nog gespeeld en daarna gedoucht en naar bed. om 01:00 werd hij wakker en wilde hij niet meer slapen. Het was een onrustige en korte nacht.