Vrije dag

9 februari 2018 - Bangkok, Thailand

Vanmorgen werd Adsiron om half 8 wakker. Hij heeft dan ook even nodig om wakker te worden. Daarna komt hij bij ons en gaat hij lekker spelen. Daarna ontbijten. De rijstenpap heeft hij ingerolen voor een boterham met ham. Na het eten zijn we gaan aankleden en met meneer Pramote op stap gegaan. Wij zijn naar de dierentuin geweest. Adsiron vind dieren nog behoorlijk indrukwekkend en eng dus wij hebben gekozen om met het treintje mee te gaan en alles vanaf een afstandje te bekijken. Daarna zijn we met de waterfietst meegegaan. Dit vond hij eerst nog wel spannend maar meneer Pramote vroeg in het thais of hij het leuk vind en hij gaf toch aan van wel. Adisorn gaat alles aan zolang wij maar bij hem zijn. Na de dierentuin zijn we naar een plein gegaan wat leek op een festival. Allemaal standjes met thaise ambachten en thaise mensen in klederdracht en eetgelegenheden. Je kwam hier niet zomaar op. Je moest je paspoort laten zien en werd gefoullieerd. Erg leuk plein met veel te zien en te doen. Wel ontzettend warm. Samen met Adisorn een kokosnoot gedronken. Hij vond dit heerlijk. Vooral de kokos zelf. Die plukte hij eruit om te eten. Genoten vandaag. Wel erg druk voor ons en onze kleine man maar zo waardevol om mooie fotos te hebben van hem in Thailand. Zijn geboorteland. Er wilde nog mensen met ons op de foto. Thuis een taartje gegeten met zijn drieen en even video gebeld met oma en tante marrieke. Wederom lekker gegeten en daarna even naar de 7eleven gelopen en toen in bad met papa en naar bed.