3 weken

30 oktober 2015 - Beuningen, Nederland

Hai,

Nog 3 weken en dan gaat het avontuur beginnen! Wij hebben inmiddels de namen van onze reisgenoten doorgekregen. Wij zijn met 14 personen. Dat is wel fijn. Niet zo'n hele grote groep en een even aantal. De tijd van vliegen staat momenteel op 17:15. Dan komen wij om 10:05 aan in Bangkok.

Update Adoptie:

Vanuit Wereldkinderen zoeken ze nieuwe ouders voor Thailand. Hierdoor werden wij helemaal enthousiast want als zij nieuwe ouders zoeken klinkt dat alsof er meer kindjes zijn dan ouders. Er stond bij de oproep ook bij dat de wachttijd varieerde van 1 tm 3 jaar. Hierdoor kregen wij nog meer hoop. Echter is dit alweer aangepast naar een wachttijd van 3 jaar. Net zoals toen wij begonnen. Dus wij moeten geduld blijven houden. Dat valt nog niet mee... Inmiddels alweer 3 jaar verder en 1 jaar en een maand op de wachtlijst van Thailand :-)

Zoals jullie merken kijken wij enorm uit naar onze reis. Het land van ons kindje bezoeken en hier optimaal van genieten is een mooi begin van een mooie toekomst die wij tegemoet gaan.

Word vervolgd... :-)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nanda engelen:
    hoi Rik & Hanneke,

wat een mooi verslag!
    spannend allemaal!!
    erg leuk lijkt me dan met zo,n mooi aantal mensen bijelkaar!
    je bouwt meteen leuke dingen op met elkaar :-)

hoop dat jullie heel snel wat meer zekerheid krijgen over jullie adoptie kindje!

liefs Johan & Nanda xx
  2. Marleen:
    Weer een mooi verslag!
    Begint nu wel heel dichtbij te komen!
    Leuk groepje bij elkaar. Leuk vooruitzicht en een mooie reis richting de toekomst!
    Liefs Marleen
  3. Renske:
    30 oktober 2015
    Bijna richting Thailand, aftellen maar!
    Wat zal het een mooie reis worden! En het lijkt me super speciaal daar heen te gaan als je weet dat je kindje in de toekomst daar vandaan komt. We denken aan jullie! X Renske en Bart.
  4. Deb:
    31 oktober 2015
    Nog maar 3 weken......heul spannend!
    Maar ook super gaaf dat jullie over 3 weken met beide benen in Bangkok staan.
    Genieten...genieten...en vergeet vooral niet van elkaar te genieten

Wat kan wachten toch lang duren. En als je dan denkt dat het eerder kan zijn.... is het een teleurstelling en moeten jullie weer geduld hebben en afwachten. Jullie wachten zal beloond worden...
    Kus....Deb
  5. Linda:
    31 oktober 2015
    Gaat nu wel allemaal heel dichtbij komen.
    Lang genoeg op gewacht. Jullie gaan vast een mooie maar ook spannende reis beleven. Zo komt voor jullie de adoptie ook weer een stap dichterbij omdat je nu echt het gevoel en roots van jullie toekomstige kindje kunnen gaan beleven.
    Geniet [ondanks de inpakstress enzo] lekker van de voorbereidingen om in de stemming te komen .
    Leuk en bijzonder dat jullie het reisverslag met ons willen delen.
    xxxxx Linda .
  6. Sanne:
    10 november 2015
    Nu komt het echt dichtbij, inmiddels al weer een week verder :).
    Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen! Succes nog met de voorbereidingen!
    X Sanne
  7. Alfred:
    12 november 2015
    Spannend! Nog 1 week en dan naar Schiphol!!