Nog 1 nachtje slapen

19 november 2015 - Beuningen, Nederland

Hallo allemaal,

Wij zijn er bijna klaar voor. De koffers zijn gepakt, het huis is gepoetst voor onze oppas Marleen. Wij hadden al meteen een gil momentje. Mama en ik waren mijn baggage tas aan het checken en toen zat er een grote, dikke spin in. Ieuww! Rik heeft onze al moeten redden! Wat een Kanjer! Hihi.

Alfred komt ons morgen om half twaalf halen. Wij moeten drie uur voor vertrek aanwezig zijn. Wij vliegen om 17:15. Ons vluchtnummer is: KL0875.

Bedankt voor alle lieve berichtjes in verschillende vormen. Heel leuk. Wij gaan er van genieten! We houden jullie op de hoogte! Er staat al 1 fotootje bij het Album Thailand

Liefs Rik, Hanneke en Carla

1. Marleen:
    19 november 2015
    Ook via hier wens ik jullie een hele mooie,gezellige en bijzondere reis toe! Geniet ervan met elkaar! Thuis komt alles goed! Dikke knuffel van mij
  2. Sanne:
    19 november 2015
    Nu is het dan echt bijna zover! Alvast een hele goede reis en een mooie vakantie voor jullie allemaal! Geniet ervan! X Sanne
  3. Kat:
    19 november 2015
    Weer zeker dat jullie een onvergetelijke reis gaan maken! Geniet ervan! Dikke kus Kev en Kat -Xx-
  4. Monique:
    19 november 2015
    Spannend!!! Wat een mooie,bijzondere reis zal het gaan worden.
    Geniet ervan samen! Nu nog lekker genieten van je wijntje :-) zonder al te veel zenuwpjes!
    Gaan aan jullie denken! Dikke knuffel
  5. Thea:
    19 november 2015
    Hey Liefies, allemaal een goede reis en een onvergetelijke vakantie, wij gaan jullie volgen via jullie reisblog.
  6. Ferry:
    19 november 2015
    Je gaat naar Thailand en hebt bij een spin(netje) al een gilmomentje..? ;-)
    Goeie reis en een fijne vakantie...

groetjes,
    Ferry, Monique & Robin

P.s. we zien de foto's wel... :-)
  7. Mariël:
    20 november 2015
    Het gaat er nu toch echt van komen... Spannend!
    We wensen jullie een onvergetelijke reis toe!
    Geniet ervan !
    Benieuwd naar jullie verhalen !
    Goeie vlucht alvast !
    Heel veel plezier !

Liefs Mariel & Rich
  8. Frans:
    20 november 2015
    Goede reis en een hele fijne vakantie.

Grt. Frans
  9. Martine, Shanon en Keng:
    20 november 2015
    Een hele goede reis gewenst!!
    Heel veel plezier in Thailand, genieten maar.

Liefs,
    Shanon, Martine en Keng
  10. Deb:
    20 november 2015
    Spannend maar ook zo leuk ! Eindelijk gaan jullie vandaag.
    Een hele goede vlucht gewenst en dan super genieten van het mooie Thailand.
    Liefs Deb
  11. Ria:
    20 november 2015
    Eindelijk zijn jullie dan onderweg. Een hele fijne tijd gewenst in Thailand. Geniet van alles, het is een geweldige reis. Liefs Paul en Ria