Dag 1

21 november 2015 - Bangkok, Thailand

Hai allemaal,

Daar gingen wij dan om half twaalf richting Schiphol. Wat was ik (Hanneke) zenuwachtig! Ik had oxazepam gekregen voor mijn vliegangst, helaas deed dit niet veel. Ik stapte het vliegtuig in en wilde er het liefst meteen weer uit. Gelukkig waren mama en Rik er om te vertellen waarom wij dit ook alweer deden en ik door moest zetten. Dit viel echt niet mee. Eenmaal in de lucht vond ik het wel grappig. Lekker eten gekregen, thee/koffie enz. Dat is wel leuk. Wij konden films kijken, spelletjes spelen enz. Het is wel echt een lange reis. Maar toen kwamen wij dan eindelijk (helaas zonder slaap) aan in Bangkok. Dat was wel een heel mooi moment. Heel gek om in Thailand te zijn. Alles wat je steeds leest en ziet op foto's, filmpjes zie je nu met eigen ogen. Heel bijzonder. Met de bagage is alles goed gegaan. Wij moesten in het vliegtuig een formulier invullen voorbij de aankomst in Thailand. Wij wisten niet precies  in welk hotel we zaten dus wij hadden maar wat opgeschreven. Onze voorganger had hier niks bij geschreven en werd er tussenuit gehaald dus wij kregen wel even de zenuwen. Voor mij was alles al een hele ervaring. Ook op Schiphol. Lange controles en het wachten was al indrukwekkend.

Wij hebben meteen kennis gemaakt met de groep. Vanavond gaan we met zijn alle eten. Wij zijn benieuwd. Het eerste hotel Boonsiri in Bangkok is prima. En daarna heerlijk slapen want daar zijn we wel aan toe. Wij hebben morgen weer een drukke dag op de planning.

Wij hebben vanmiddag  zelfs Bangkok al even ontdekt. Echt een wereld van verschil. Morgen weer Bangkok.

Liefs van ons!

1. Marleen:
    21 november 2015
    Fijn om te lezen dat jullie veilig over zijn. Lekker samen eten en dan is het tijd om te gaan slapen! Heel veel plezier en de groetjes daar
  2. Linda:
    21 november 2015
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Nu gaat het pas allemaal écht beginnen. Geniet van alle momenten en elkaar . Xx
  3. Arienne:
    21 november 2015
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen...Zometeen lekker slapen en daarna lekker genieten van jullie mooie avontuur xxx
  4. Elise:
    21 november 2015
    Mooi dat jullie vliegreis goed is verlopen, jullie zullen zeker nog mooie dingen gaan zien en beleven!
  5. Edwin:
    21 november 2015
    Super hanneke je hebt het super gedaan
  6. Ria:
    21 november 2015
    Je bent een kanjer Hanneke, omdat je ondanks jouw vliegangst deze reis maakt. Je hebt gelukkig veel steun natuurlijk van Rik en van je ma. Geniet van alles, dit pakken ze je niet meer af. Groetjes..
  7. Thea:
    21 november 2015
    Wat fijn om te lezen dat de reis voorspoedig is verlopen, en dan vergeet ik voor het gemak maar even je angst ervoor Hanneke. Nu is het tijd om te ontdekken en te genieten. Heel veel liefs!!
  8. Nanda engelen:
    21 november 2015
    super fijn dat jullie veilig aangekomen zijn!
    erg knap dat je je angst hebt overwonnen hanneke!
    Fijn dat Rik en je moeder bij je zijn! Dat zal een goede steun zijn voor je!
    lekker uitrusten,eten en daarna lekker genieten!
    Veel plezier!! Xx
  9. Rieky:
    21 november 2015
    Fijn dat het toch goed gegaan is. Ben benieuwd of het Rik is mee gevallen. Hoop dat jullie het naar je zin hebben daar. Wacht met spanning op jullie volgende bericht.
  10. Deb:
    22 november 2015
    Hanneke ik ben trots op je. Voor de 1ste keer vliegen en dan gelijk zo'n lange vlucht.
    Hopelijk is de groep leuk en gezellig en gaan jullie samen mooie plekken in Thailand zien.
    Have fun. X Deb